Antara Testimoni HEBAT ETC

5 Sebab Anda Wajib Dapatkan LEPTOS Hari Ini Juga 1  - Leptos membantu anda keluar daripada masalah KEGEMUKAN yang tidak berkesudahan ...

5 Sebab Anda Wajib Dapatkan LEPTOS Hari Ini Juga


1 - Leptos membantu anda keluar daripada masalah KEGEMUKAN yang tidak berkesudahan (dan tempoh yang realistik 2 - 5 bulan atau kurang)

2 - Apabila sudah mencapai berat badan dan bentuk badan ideal, anda boleh STOP pengambilan atau ambil diwaktu makan berlebihan (pergi kenduri atau makan besar) untuk maintain berat badan supaya proses pembakaran berterusan.

3 - Formula khas diberikan dan pemantauan berat boleh dibuat dengan bantuan Diari Kurus

4 - Anda bukan sahaja akan kurus tapi akan mendapat bentuk badan yang diinginkan. 

5 - Jika anda tidak berjaya turunkan sekurang-kurangnya 2 kg dalam masa 4 minggu, pihak kami pulangkan wang anda 100%. (Syarat: anda telah mengamalkan tips2 yang diberi dengan komited, disiplin & konsisten dalam pengambilan). Kejujuran anda adalah keberkatan hidup anda.

Masih Ada Sinar Harapan Untuk Anda Tampil Lebih Langsing & Sihat. JOM CUBA SEKARANG. 

DAPATKAN LEPTOS SEKARANG!!



BELI 2 BOTOL PERCUMA 5 BONUS HEBAT

(1 Diari KURUS + 2 Ebook + 1 Slimming Panties + FB Group Support KURUS)


BONUS 1 : DIARI KURUS


Isi kandungan Diari KURUS:
 
Pengenalan
Bab 1 : Info KURUS
Bab 2 : Rahsia KURUS
Bab 3 : Pemantauan
Bab 4 : Menu Diet Biasa
Bab 5 : Menu Diet Pantas
Bab 6 : Menu Diet Kilat
Bab 7 : Senaman Bagi Si Pemalas
Tips KURUS yang HEBAT

BONUS 2 : RESIPI PILIHAN PAKAR PEMAKANAN


Isi kandungan Resipi Pilihan Pakar Pemakanan:
 
Pengenalan
Bab 1 : Sarapan Pagi
Bab 2 : Makan Tengahari
Bab 3 : Makan Malam
Bab 4 : Sajian Sihat Untuk Anak
Bab 5 : Tips Pemakanan Yang Baik
Bab 6 : Prinsip Makan Secara Sihat
Bab 7 : Menjadi Chef Yang Bijak



BONUS 3 : TEKNIK BAKAR KALORI


Isi kandungan Resipi Pilihan Pakar Pemakanan:
 
Bab 1 : Kira Kalori
Bab 2 : Keperluan Kalori Mengikut Umur
Bab 3 : Bakar Kalori Sebelum Tidur
Bab 4 : Aktiviti Mudah Bakar 100 Kalori

BONUS 4 : SLIMMING PANTIES

SPECIAL BONUS : SUPPORT GROUP KURUS

 

Ya! Anda juga layak untuk menyertai group rahsia di facebook. 
Di dalam group ini kami akan kongsi tips-tips terkini serta khidmat sokongan 
serta motivasi dari semasa ke semasa agar misi anda untuk menguruskan badan tercapai. 
Dan anda juga berkumpul di dalam komuniti yang berkongsi azam yang sama iaitu UNTUK KURUS, SIHAT dan TAMPIL MENAWAN.


Adakah Berbaloi Membeli 'LEPTOS' Ini?


Ini Mesej Ikhlas Dari Saya

Saya telah banyak berhabis dan saya dah lalui pelbagai liku kesusahan dengan mempunyai bentuk badan yang gemuk. 
Saya sangat faham penderitaan anda. Saya tidak mahu melihat anda terus-terusan diejek, malu nak jumpa kawan-kawan dan sedara mara dan ingin berpakaian cantik.
Oleh itu, saya sangat sarankan anda mencuba LEPTOS. Supaya anda juga dapat rasa apa yanng saya dah rasa.
Tampil lebih hebat, disayangi suami dan saya capai matlamat saya dan saya juga mahu anda juga mencapai impian anda...
Katakan TIDAK pada KEGEMUKAN.
Mungkin pencarian anda berakhir di sini.

Anda masih mempunyai perasaan khuatir adakah formula ini akan berkesan atau tidak? 
Terpulang kepada anda untuk membuat pilihan. 
Saya hanya buat tawaran ini kepada yang benar-benar serius mengambil tindakan segera 
untuk menjadi lebih sihat serta mengubah kehidupan dengan transformasi bentuk badan baru yang hebat. 

Saya Doakan Anda Berjaya dan KURUS bersama-sama saya.!!!



Copyright © 2016 AKAS LEGACY. Designed by ELISS OFFICIAL
HOTLINE: 0176577881    Website: eliss.shoppy.my

You Might Also Like

0 comments